dinsdag 27 juli 2010

Ding 23 Es ist Erreicht !

Zelfs Hans Hofman was onder de indruk, net zo als ik zelf eigenlijk, als ik eerlijk ben: aan het eind van deze cursus gearriveerd ! Yes! En smaakte het? is natuurlijk de hamvraag. Het antwoord is zonder terughoudendenheid: ja.
Het was fascinerend om te zien en te ervaren wat nieuwe technologiën allemaal vermogen, en wat ik daarmee kan doen, zakelijk en privé. In mijn blogjes heb ik regelmatig een wat critische toon aangeslagen, om niet te spreken van de discussies in het klasje met Rob. Een bewustwordingsproces, een cultuuromslag? Vast wel. Het zal wel gaan zoals met alle nieuwe uitvindingen: je kunt er positieve en negatieve kanten mee uit. Ik blijf er bij dat er veel hype-achtige aspecten aan zitten, maar ook prachtige mogelijkheden om ons vak te promoten bij onze klanten, de onderzoekers.

Ik had het voorrecht om in de crash-course van juli -Barbara M noemde het het strafklasje- de lessen van Rob te volgen. Privé-lessen waren het. Ik heb genoten, met name door de manier van doceren van Rob. Zo'n docent wens je je altijd toe. Bedankt voor jouw geduld met deze halve digibeet!

2 opmerkingen:

  1. Mooi werk Sierk! Gefeliciteerd met het halen van de eindstreep- ik ben trots op je! Fijn dat het 'strafklasje' je goed bevallen is. Ik ben benieuwd met welke Dingen je zelf verder zult gaan experimenteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Sierk,

    Van harte! Bovendien ook een ontdekkingstocht die leuk was om te volgen en te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen